Friday 23 November 2012

mei shan oh mei shan

just short entry..

tengah aku busy siapkan kerja pagi2 buta..saja la buka facebook..
check2 ada notification pula..keluar nama mei shan tag nama aku..
ingatkan nak tanya something or ajak keluar..tengok2..



boleh pula dia buat aku senyum sorang2 pukul 2 pagi.. tambah lagi dengan komen syu..



teringat dalam kelas Strategic Management.. time rehat aku pergi library & time masuk dalam kelas nampak Mei Shan , Joh & Tan tengah sembang dalam kelas..

Mei Shan : "Ada, tinggi U 169 @ 170?"
aku : "170,kenapa?"...
Mei Shan : kasut u berapa inci? 
aku : i tak tau..i tak pernah ukur :P
Mei Shan : nah, ukur ni.. (hulur pembaris)..
aku : 9 cm la mei shan..
Joh : ayo...patutlah harini saya tengok u sampai kena dongak..so, total hari ni 179cm la!
(tan tersengih2 je dari tadi..)

Entry ni bukan nak bertujuan nak mendabik dada or nak cakap "wei korang! tinggi aku 170cm"..byk lagi kot orang tinggi.. just nak cakap


MEI SHAN & SYU! SWEET LA KORANG NI!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...