Sunday 25 November 2012

Gila2 dengan Ifa

fuh! lagi 2 minggu ada talk individu untuk subject training tapi sampai sekarang tak tahu nak pilih tajuk apa..

aku pun saja2 la chat dengan ifa, saja sembang2 & tanya tajuk talk dia.. tapi aku rasa kitorang makin lama makin mengarut.. dah la chat dengan dia pukul 3 pagi..sakit perut gelak dengan mok cik ni.. 




-Dah tahu individu kena cakap sorang2..lagi mau tanya-








-mentang2 dia keding-

- *even ifa xanorexia (typo)-






-eja pembaca berita pun xreti..salah ejalah!-




-ifa dah mula mengayat aku..oh no!-



-cepat2 tukar topic..malu-











lepas je chat dia yg ni, ada la chat yang lain2 lepastu terus senyap..aku yakin ifa dah selamat tepelangkup dengan laptop! 
*ada sesetangah chat aku tak masukkan sebab tak sesuai dipertontokan..*














No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...