Saturday 12 November 2011

The Best Present Ever from Ireland!

Hi peeps!

Bulan november, ni la first entry yang sempat publish.. sebab... sebab.. busy! busy! busy! test bersusun... assgnment berguni-guni.. invitation presentation dari lecturer datang bertubi2 macam top host pula.. hahahaha...

Kali ni aku excited nak cerita pasal present.. and yup! 28oct lepas birthday aku yang ke 18 24 tahun.. the best present ever yang aku terima dari Hana! Hip2 hoooooraaayyyyyyyyy~ serius terharu dia sanggup pos present tu dari Ireland untuk hadiah birthday aku... sob2...extremely terharu ..<sambil kesat air mata kat baju>



Tapi sebelum dia kasi present,dia pernah minta alamat..wonder pula minah ni..tetiba minta alamat.. last2 dia mengaku nak bagi something.. huhu.. aku lagilah excited! hehehe... lepas dia post, dia cakap dia expect benda tu sampai lagi seminggu.. tapi tak sangka sampai awal 2 hari dari tarikh yang dia jangka.. 

ok,balik je kelas haritu, aku nampak bungkusan atas meja.. wonder pula..apa benda..tapi tengok tulisan pun aku dah kenal! Hahah.. i mean SANGAT2 kenal... kerana terlalu excited setiap post-mortem itu disertai dengan gambar..


Cakap banyak pun tak guna, jom kita tengok ok! :) 


~ tengok tulisan pun dah tahu! (sorry tak berapa clear sebab kamera cap ayam serama) ~ 


~Gambar kedua.. buka je sampul yang first tu.. terbungkang paper bag bernama RIVER ISLAND~ 


~ wow! awesome la beb! serius memang taste aku! dengan corak macam rimau lagi tu! ~


~ lagi gambar post-mortem! suka2! ~

~ Yang penting, gambar setem haruslah di entremmmm~ 





Purse dari River Island gituuu~~ tak sabar nak pakai... mesti aku nampak up up up & fly dengan purse ni. TQ Hana! Serius terharu! Aku tak sabar nak tunggu ko balik Malaysia. Please balik cepat & boleh holiday reramai macam dulu..  kalau azma & shu baca ni ( korang pun kenal balik Malaysia cepat2!
Sebelum menamatkan riwayat entry kali ni, just nak bagitahu Hana iaitu..........

5 things you should remember..

1.kita pernah buat kerja gila..pukul 11 lebih pergi blok G (bilik lecturer) dengan nuwai semata-mata nak tengok carrymark malam2 buta..sampai la nuwai dengar bunyi “something”...

2.Dulu time kelas finance, kita suka kumpul jawapan past year dari senior. Bila lecturer tanya sapa yang nak volunter jawab.mesti kita berebut2 sebab nak elak kena jawab soalan yang senior tak provide.kerana kehebatan ko dalam kelas finance, lecturer ingat ko budak repeat.. huhu

3.dulu kita suka makan roti canai planta letak gula! gilo manis.. boleh gongak gigi...

4.terima kasih time birthday aku yang ke 23..ko hadiah kek secret recipies.. TQ hana... :)

5.terima kasih sebab pernah hadiahkan aku gelang..untuk pengetahuan ko, aku tak pernah pakai depan ko tapi aku selalu pakai bila keluar...








:: Hana, TQ so much...  If I had one gift that I could give you, my friend, it would be the ability to see yourself as others see you, because only then would you know how extremely special you are....
You are my advisor, teacher, role model and good friend 4 me..
AKU SAYANG KAU SANGAT2... :)

6 comments:

Anonymous said...

bestnya diaa :))

ain fathihah fhm said...

amboi, seronok sungguh.

Unknown said...

So sweet n your friendship sgt kuat.
Btw, Happy Belated Birthday

Ain Syahirah said...

seronokya dapat hadiah....hihihi:)

Unknown said...

Beruntungnya..cantik..:)

Aujinz said...

lawo lawo.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...