Friday 29 July 2011

Diari


Tgh basuh pinggan pg td, enth mcm mn aku teringat diari aku yg enth mn aku campak.. tb2 rs risau sgt.. diari yg menyimpan 1001 rahsia..aku cm tkut bnda tu jatuh kt tgn org lain.. segala suka duka smua aku simpan disitu..
dulu time sekolah aku prnh ada diari..aku sngaja beli buku yg blh kunci sbb aku th aku ni manusia jenis pelupa & lalai.. and yup!! wlpun ada kunci tp aku lupa nak manggakan diari..xpsl2 diari aku jd bhn bacaan adik2 aku..tkekek2 dorg gelak mcm bc komik..
aku btl2 hilang sbr.. hnya tangan ni je mampu hinggap kt muka adik2 aku..

& now, aku btl2 kena cari blik diari!
ketika aku di shah alam. kalau ikutkan xbyk mn aku simpan cerita dalam diari tu.
lgpun ketika di shah alam,  aku lbh selesa luahkan kt kertas.. lbh2 lg time aku sedih..
lagi sedih ht ni, lagi laju aku tulis & lg berlambak2 kertas aku gn.. lps selesai, aku bc blik & koyak.. sbb tu je mampu bt aku lega & elak luahan tu jatuh kt tgn org lain..

~ aku harap dpt jmpa blik & bakar ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...