Saturday 23 July 2011

semua ni sebab someone



someone pesan kt aku jgn ikutkan kata hati sgt sbb hati ni terlalu berperikemanusiaan. sebabkan hati jg kita sakit.dia srh aku fkir rasional.. and yup! aku mula fkir scara rasional skrg. tiap2 hari aku tidur..ckp je bila free,aku mst tidur. tp apa kena mngena dgn tidur dgn rasional? ..dgr pun mcm xda kaitan. mgkin disebabkan hari2 aku ddk rmh, nnt aku akn bt enth apa2.. so, better aku tidur dr sakitkan hati sndiri. nk terangkan sedetail2nya xblh la.. biar aku & dia je tahu..

someone pesan kt aku jgn ubah diri sendiri utk org lain. be ur self! org suka kita ke x biarkn jadi diri sndiri.. better org benci diri kita sbnrnya drpd org suka kita tp tu bkn diri kita sbnr. xpyh ssah2 fkir apa org lain ckp & xpyh ubah diri kita smata2 nak puaskan hati org.

someone pesan jgn biarkan org pijak kepala kita. jg ikut telunjuk org sgt..nnt org dh xrespect kita. klu skrg kita berlembut dgn org..future lagi teruk.. org akan bt kita lg teruk. dia pesan jgn terlalu baik kt org..aku bkn ckp aku ni baik sgt tp ada bnda yg aku lemah..manusia xprnh perfect.

someone pesan aku kena byk berkawan.. buka mata skit.. byk bnda kena bljr & mula bgaul dgn org tu org ni. aku try! wlpun aku mls nak berkawan.. tp xsalah kan aku mula berkawan? yup! aku mngaku byk bnda aku bljr dr kwn2 baru..

someone pesan simpan duit.jgn terlalu menabur pada brg bkn2 & lg worst pd bnda yg akhirnya menyakitkan hati sndiri. kdg2 dia la kawal duit aku & kdg2 dia la pilih brg utk aku... dia la pkritik & dia la bg pndapat kt aku.. aku bersyukur dgn smua tu..

semua ni sbb someone~ someone~ it's u!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...