Tuesday 19 July 2011

sorg2 nak prg jauh2..pergilah kalau x kau akan menyesal

mlm smlm dlm pkl 8, tb2 Hana ym aku..

Hana : Buzz!
aku : yer~
Hana : aku dah beli tiket.. 20 sept ni aku prg..

erk!! hancur hati kejap.. mata nak berair...xpe2..cool2! dah lama xnangis...rs lain mata ni bila nak menangis blik..lgpun kena control macho skit... sedih org yg rpat dgn aku dr diploma dah nak smbg master kt Ireland...
gila la... dah biasa minah ni ada tb2 next time dia dah xda.. dia prnh soh aku beli blackberry spy senang nak sembang guna BB time dia kat sana. aku cm ckp nantilah.. aku mlas..jnji dpt call & msg ok la..lgpun aku mmg sk cmpak hset merata2.. tggu ko dh nak smp sana br aku beli (klu aku dah kerja & ada duit sndiri)..

sembang kitorg bkn stkt tu je..ada la lg..xblh crt lbh2..hal org prmp...

~ with che hana hana ~

lps chat dgn hana..aku cpt2 cari shu & hntr msg..

aku : Shu, mcm mn smbg bljr kt UK tu?
shu : skrg shu tgh preparation utk visa.

hmmmmm..sorg lagi nak g... =.=
lps ni klu aku tnya azma..entah2 dia pun dh prepare nak g..hrtu dia bgth dia prg interview scholarship.. hmm...sorg2 nak g jauh2..
jaja sorg je xjd smbg master kt Ireland sbb dia dah dpt kerja..tp kerja dia mcm best je.. alhamdulillah tu la namanya rezeki..

~ with shu~


aku pl? ddk rmh diam2 & bsarkan  bdn sbrapa yg blh...

ok soalan! sp lg nak tgglkan aku lps ni? sila angkt tgn!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...