Tuesday 10 May 2011

fasha sandha, no tel & magnet peti sejuk di peti sejuk..

sebenarnya aku nk cerita psl no tel.. yg fasha sandha n magnet peti sejuk tu sampingan je.. hehehhe..xpe2..first kita crt psl no telefon.. mak aku ni ssah skit nak kasi aku kluar.. klu aku nak gak kluar..aku kena bt 1 ritual.th x ritual apa? aku kena tinggalkan no tel kwn2 aku kt peti sejuk! tp xda la byk mn.. sbb aku sll kluar dgn org yg sama.. xkan nk 10x kluar, 10x no yg sama aku kena letak kan? kdg2 tu aku xtinggal pun.. lupa la.. nak cpt la... hehehe...

meh sini  nk tnjuk peti sejuk rmh aku.. tadaaaaaaaaa~
agak penuh la dgn keratan surat khbr.. ni smua kerja mak aku..asal ada artikel psl temuduga..hbs dia tmpal kt peti sejuk..smp kebawah2.. dah2, berbalik crt kt td..aku nak tnjuk korg ritual no tel..

no telepon dihitamkan demi keselamatan bersama.. :)
time ni aku nak g cherating. dah elok2 nak kluar rmh..time ni la mak aku soh tinggalkan no telefon.. dlm keadaan bdiri.. aku tulis gak..serius tulisan buruk yg amat!lantak la jnji dpt bc.

ok, next!!

time ni aku nak g kenduri tahlil husna.. kenduri malam, mmg mak aku risau la.. aku g dgn ida n wani..ni la hasil dia.. ritual oh ritual!!

kan tajuk post ni tulis fasha sandha.. mst korg fkir apa kena mgena dia dgn peti sejuk aku.. jap2, aku tnjuk!

gmbr ni di ambil time aku g rmh fasha.. xingt la pukul brp.. dlm 9 @ 10 lbh kot.. time tu malam..dia br blik shooting crt cicakman.. jd biasa la, klu dh ddk rmh, pakai baju tidur la.. yg baju kaler biru tu dia la.. tp aku sendiri pun xth, mcm mn gmbr ni blh ada kt peti sejuk.. aku pun mls amik port sgt.. lgpn bkn kacau aku pun.. personally, aku rs mak fasha ni jenis peramah.. kira ok la.. byk bnda dia tnya..sembang2.. adik fasha pun jenis peramah..ada la jg sembang2 dgn aku.. tp fasha ni pendiam.xbyk ckp.. xpela.. maybe penat kot.. klu korg perasan.. muka fasha time ni putih sbb dia tgh pkai bedak sejuk (klu xsilap).. bila kitorg ckp nak amik gmbr, kelam kabut dia g cuci muka.. hahahaha... korg jgn la ckp aku over pl crt bnda ni..aku biasa je.. dh gmbr tu ada kt peti sejuk..aku crt je la..lgpun bkn aku yg beria2 nak amik gmbr.. tu ha.. bdk baju kaler oren tu yg nak sgt.. adoyai... bdk laki ni 2 pupu dgn aku.. lbh krg mcm tu la..kbtln aku mmg bw kamera time tu.so amik je la kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...