Tuesday 10 May 2011

sombong? muka ketat? garang? pendiam? ssah senyum? a'ah! saya la tu..

jujurnya aku mengaku semua tu.. sbnrnya tu smua first impression org kt aku.. ok, aku dah senaraikan sume first impression kawan2 aku kt aku.. sblm aku mbebel.. jom bc.. pastu br aku terangkan seclear2nya.. :) tp stgh tu ada dlm bhs srwk.. nnt aku translate kan..


aleeya : heloooo ktk....haha mek kenal ktk dr dua org roomates mek...ktk org sama course..first2 mek tgk ktk...ktk sangatlah tnggiii....and bait lah...salu lah dtg bilit mok jmpa 2 org roomates kmk ya...hehe...
(translation : helooo awak.. haha.. saya kenal awak dari 2 org roomates sy.. korg sama course. first sy tgk, awak sgt la tinggi.. & baik la.. sll dtg bilik jumpa 2 org roomate sy).. 


syima : my 1st impression you is..wow tingginya perempuan tok,nampak pendiam dan ayu. muka nampak serius macam garang je rupanya kalo tak senyum tp dah senyum cantik dan baik hati rupa2nya... buat lawak tapi muka tetap maintain cool tak senyum/ketawa.
( mksd "tok" ialah "ni").

ana eleima : sgt pendiam!

amir : amir cakap jgn marah taw.
nmpak cam sombong. sbb everytime amir jumpa ada n senyum, ada wat x taw jer. sedey owh.... but u r a good frnd after all. harap ada x marah amir cakap camtu

ida : Great sense of humor!

zam : comel bdk ni tp nape la ssh nk senyum.. hehhee..
tp tu dulu la.. rupa2 nye ada pemalu ek mula2 dulu..

shu : shu rase, ada tinggi.

syazwan : 1st impression kn? memule nmpk time part 3 nampak garang.takut nk tegur. ^_^

mariza : My 1st impression..let see..yup!as what syazwan said..u look garang and mcm taknak bergaul je ngn org lain..asek ngn hana..huhu.. :) tu je..tp bila dah kenal ada sgt baik..
Love uuuuuu :D

maya : mule2 tgk ada nampak mcm garang n sombong jgak..nk tegur pun takut.. ^_^

nur : 1st impression...hurm...mule2 dlu, eh budak nie ade iras2 aku la..dah la tinggi..=) kadang2 kalau jln pon bukan nak tgk org, sombong btul budak nie ssh nak senyum kat org...hahaha tp ble dah lme knl, eh, budak nie baik btul..setia ngan kwn2..=) thnx ada...

fiona : first tgk ada....
wahhh...tinggi giler pempuan ni..
chinese look..
baik je rupa...ayu...
sekali imbas, ada rupa pengacara nona..
lagi satu...pemalu sgt pempuan ni...


rosita : bgi ros,ada ok je..very kind, caring, friendly, responsible, taat kpd keluarga n dgr kata..hahaha i means ur family la.
hehehe..ikhlas tau komen nih, ada xda apa2 mslh pn..ok! miss u so much darl.

connie : 1st tgk ada...
mcm model... pengacara nona...
ayu gitu...
xbrani nak tegur...malu...
teringin nak tinggi mcm ada...
cantik lagi menawan...
mesti ada gerek... byk peminat...
ikhlas dari sy...
my advise, iboh gago pa pdah org... +ve thinking... hikhik

nana : first impression nana..hahhaha..sombong sikit kot..mcm xnk kwn ngan nana jer..p mule2 berckp ngan ada..time ada lepak kt level nana kot..time 2 ada bg kek coklat ke ape..ada baek la..x kedekut ilmu..xad lak bnd buruk nana nmpk..hahhaha..2 jer..n nana rase ada kwn yg baek!!!!!!!!!!!!!!

alesia : Nur Syahada Nordin,
You are a:
1. Very shy girl
2. Tall (persist pengacara nona)
3. Sweet (bertudung..ayu jer.. :p)
4. Idealistic (penuh ngn idea time brandstorm IB)
5. Sporting (suke klu kite ajak g Warong)
6. Lovesss to eat tom yam n mihun
7. Dream to be a very slim n thin lady. (Suke sgt diet,sdgkan mmg dh kurus pon..x mcm alesia. Ehem2.. :p)
8. Studies really hard to achieve her target (got ur AD mase part 5 n 6 kn? :) )
Ada,btl kata ros, n connie. Be confident of yourself sbb ada mmg special di mata kmi. Jgn pedulikan apa org kata k? We love u ada n jgn pernah lupe kteorg kat sini! Xoxo. Love, Alesia Gemok.muahaha..kidding! :p

alicefiana : Ada Sweet.... Lemah Lembut.. Perempuan Melayu Terakhir.. Hihihi....
Ada ayu dgn perwatakan ada yang bertudung...
Ada Baik... Kalau dah kenal Ada memg best kwan ngn Ada...:-)
Ada Sporting sangat... Xkisah kawan ngn sape2..:-)
Alice pun stuju ngn kawan2 smua... Ada ignore je klau org nak ckap buruk pasal Ada... Yang penting Ada hepy and Bahagia ngan kehidupan Ada.... :-) be urself k??? Ada can do it.. Ajaja Fighting!!! Love and Huggss!!! ♥ ♥

syu erycas : muka ketat kot..

faizah : cane kte bley knal ea ada?sme level ea?ok jek.nothing bad bout u :)

watie : ada nie cpt rmh yerk ngan org...
sbb even kat fb pon kte cam blh rpt...
mne kat bas pon ada blh tego kte...
kte nie ssh nak cam mke org...

pis : uh?1st impression?middle ngn last impression xmo ke ada...hoho..
1st impression sy...ada nmpk glabah..upenye2 ada mmg cpt nebes.sekian,trime kasih ;P

huda : mula2 knal npak mcm garang and agak sombong,,,,,tp dah lame knal bru la tau gile2 gak upenye dak ni....but in class still npak mcm pendiam gak la....hehehe

pia : ada muke baik..comey+ manis...

nadrah syazana : Baik,tinggi n suke pnggil nad dgn full name. Trharu tau.=)

jaja : "Macam baik-baik je"..dalam versi dialog



mcm2 first impression aku dtg..ada yg +ve n ada yg -ve tp aku xmarah..aku lg suka.. at least aku th la apa org fkir psl aku..maybe next time aku blh btlkan mn yg salah.. btl x?
tp mmg aku mngaku la muka ketat tu..aku sll kena mrh dgn abah n mak.. hahhahaha... serius aku xth nak ubah mcm mn.. dulu time sekolah.. ada jg org ckp aku sombong.. bdesing jg telinga ni..rs nak g tumbuk je.. samseng jg aku ni kan? yelah , xmatang lg..time sekolah dulu.. aku ni nmpk je pendiam.. tp byk jg aku gaduh dgn org.. klu selisih, siap la..aku mesti langgat bahu.. teruk btl! "musuh2" aku time sekolah aku dulu smua dah selamat kahwin.. congrtz la..hihihi.. :)

lps msk uitm bergaul mcm2 org.. br aku fhm bnda2 ni mcm ni.. kdg2 aku xda niat pun nk bt.. tb2 ada org tgur knp muka ketat sgt ni? hoh?? kdg2 aku rs aku xda la mcm tu. gila sadis!
kdg2 stgh tu, aku tgh fkir.. smp bkerut2 dahi.. bila dah bkerut dahi.. mula la org ingt aku ni sombong.. asyik nak mrh2.. hahahha.. adoyai~

ada stgh kwn ckp aku ni great sense of humor.. hahaha.. kdg2 je.. bila dtg gila tu, ada la benda nk merapu..ramai yg ckp aku bt lawak tp muka serius? dah muka ketat mcm ni..no wonder la blh bt lawak dgn muka seriuskan?

 aku xmrh pun klu org ckp aku sombong..muka ketat ke.. garang ke.. pendiam ke.. sbb majoriti smua first impresion dorg..lps dorg kenal aku.dorg kenal sp aku ..btl x? klu korg nak bgth first impression korg kt aku.. tinggal la kt bwh ni ha.. klu malu, send kt inbox fb.. aku mmg suka kumpul bnda2 mcm ni..

sila2.. :)












No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...